Opis zajęć

  • ABT

    Abdominal, Buttocks, Thights
    Zajęcia wzmacniające dolne partie ciała: brzuch, pośladki, uda. Idealny trening dla wszystkich, którzy pragną mieć płaski brzuch, smukłe uda i jędrne pośladki.

  • ACTIVE FACE

    Fitness dla twarzy. Holistyczny program obejmujący aktywności dla mięśni twarzy i szyi. Wykorzystane w programie metody zostały dobrane tak, aby w efekcie następowało modelowanie twarzy, spłycanie istniejących zmarszczek i relaks dla oczu.

  • AEROBOX

    Ćwiczenia o wysokiej intensywności, z elementami ciosów i kopnięć. Nawiązują do sztuk walki i poprawiają ogólną kondycję.

  • AQUA AEROBIK

    Zajęcia w wodzie, charakteryzujące się najniższym poziomem obciążenia stawów. Zajęcia składają się z części wytrzymałościowej oraz wzmacniającej. Podczas zajęć wykorzystuje się makarony oraz piankowe hantle.

  • AQUA ZUMBA®

    To niezwykłe połączenie tańca i aerobiku w wodzie. Podczas zajęć wykorzystuje się latynoską, energetyczną muzykę. Aqua zumba poprzez zabawę kształtuje sylwetkę, poprawia kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia w doskonałe samopoczucie.

  • BODY ART

    Trening funkcjonalny z nurtu Body and Mind. Został opracowany przez Roberta Steinbachera – międzynarodowego prezentera fitness. To wszechstronna i precyzyjnie opracowana metoda treningu. Umożliwia praktykę każdemu, prowadząc do wewnętrznej i zewnętrznej harmonii.

  • BODY BALL / FIT BALL

    Zajęcia z wykorzystaniem dużej piłki o średnicy 55 – 75 cm. Ćwiczenia na piłce poprawiają równowagę oraz wzmacniają mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy. Zajęcia o niskiej intensywności, ale niosące wiele korzyści, również po przebytych urazach i przy dolegliwościach kręgosłupowych.

  • BOKWA

    To forma zajęć opracowana przez Paula Maviego, łącząca elementy walki ("bo") z afrykańskim tańcem wojennym wywodzącym się z kultury Kwaito ("kwa"). Styl ten wykorzystuje litery oraz numery, ponieważ one właśnie składają się na figury i są podczas tańca „rysowane” na ziemi. A wszystko przy energicznych dźwiękach muzyki dance, pop, latino, afrykańskiej i house.

  • DANCE

    Zajęcia taneczne, oparte na układach choreograficznych. Poprawiają koordynację, podnoszą wydolność organizmu, usprawniają układ sercowo-naczyniowy, a także spalają tkankę tłuszczową.

  • ENERGY CHALLENGE

    Autorski trening sieci Energy Fitness. Intensywne zajęcia oparte na interwałach przyspieszających metabolizm. Celem jest spalanie tkanki tłuszczowej i poprawa wydolności organizmu. Podejmij wyzwanie -chudnij z nami!

  • ENERGY PUMP

    Ćwiczenia z wykorzystaniem sztangi, wykonywane przy muzyce. Zapewniają wzmocnienie siły mięśni, bez widocznego ich zwiększenia i spalenie podskórnej tkanki tłuszczowej.

  • FAT BURNING

    Trening ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowej, oparty na wysiłku aerobowym i ćwiczeniach kształtujących sylwetkę.

  • FUNKCJONALNY TRENING

    Opiera się na zasadzie funkcjonalności ruchu, czyli możliwość jego wykorzystania w życiu codziennym. Każde ćwiczenie musi mieć swoje uzasadnienie funkcjonalne i powinno przekładać się na najczęściej wykonywane ruchy poza salą ćwiczeń. Trening poprawia balans, propriocepcję (czucie głębokie), stabilizację oraz siłę.

  • INDOOR CYCLING

    To forma zajęć na specjalnych rowerach stacjonarnych odbywająca się w rytm motywującej muzyki pod kierunkiem wyszkolonego instruktora. Podnosi wydolność, wzmacnia układ krążeniowo-oddechowy, spala tkankę tłuszczową i kształtuje dolne partie ciała.

  • INTERWAŁ

    Połączenie naprzemiennego wykonywania intensywnych ćwiczeń wydolnościowych z ćwiczeniami wzmacniającymi (body sculpt) o mniejszej intensywności. Taki trening przynosi efekty (spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności) w znacznie krótszym czasie.

  • JOGA

    System ćwiczeń wzmacniających i rozciągających ciało. Zajmuje się rozwojem człowieka zarówno w sensie fizycznym, mentalnym i duchowym. Wykonywane pozycje (asany) wpływają pozytywnie na pracę narządów wewnętrznych.

  • LATINO MIX

    Na zajęciach poznajemy różne kroki tańców latynoamerykańskich. Co tydzień uczymy się innego tańca, dlatego zajęcia nie są monotonne i pozwalają na odkrycie swojej kobiecości.

  • PILATES

    Trening oparty na metodzie Pilatesa. Wzmacnia mięśnie całego ciała, ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich brzucha, miednicy i grzbietu. Pilates kształtuje nawyk utrzymania prawidłowej postawy ciała, poprawia propriocepcję (czucie głębokie) i uczy efektywnego oddechu połączonego z wykonywanymi ruchami.

  • PŁASKI BRZUCH

    Zajęcia składające się z części aerobowej, spalającej tkankę tłuszczową i ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha.

  • STEP

    Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem platformy-stepu, oparte na wysiłku aerobowym i układach choreograficznych. Zajęcia poprawiają koordynacje i pamięć ruchową, a również kształtują i wzmacniają dolne części ciała.

  • STRETCHING

    Ćwiczenia rozciągające mięśnie całego ciała. Poprawia elastyczność i ruchomość w stawach. Prowadzony przy spokojnej muzyce, często zakończony sekwencją relaksacyjną.

  • TABATA

    Trening opracowany przez Japończyka - dr Izumi Tabata- współpracującego ze sportowcami. Trening Tabata trwa tylko 4 minuty. Oparty na cyklach, 20 sekund ćwiczeń angażujących jak najwięcej mięśni i 10 sekund odpoczynku, wykonywanych w ośmiu seriach. To skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu.

  • TANIEC BRZUCHA

    Wywodzi się z krajów Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. Angażuje wszystkie mięśnie naszego ciała od czubka głowy po pięty. Kształtuje sylwetkę, zaznacza talię. Poprawia koordynację ciała, uczy izolować mięśnie. Dzięki niemu nabieramy elegancji ruchów i poruszamy się z gracją.

  • TBC

    Total Body Conditioning
    Kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe i wszechstronnie wzmacniające ciało. Podczas zajęć wykorzystywane są przybory takie jak hantle, taśmy oporowe-gumy, "zające".

  • TMT

    Total Muscle Training
    Efektywny trening fitness dla wszystkich. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu. Ćwiczenia wykonywane są na trzech poziomach intensywności oraz trzech poziomach zaawansowania. Podczas treningu można spalić nawet 600 kcal.

  • ZDROWY KRĘGOSŁUP

    Zestaw ćwiczeń stanowiący profilaktykę dolegliwości i dysfunkcji kręgosłupa.

  • ZGRABNE UDA I POŚLADKI

    Zestaw ćwiczeń koncentrujący się na wzmacnianiu dolnych partii ciała, nóg i pośladków.

  • ZUMBA

    Fuzja tańca i aerobiku oparta na dynamicznej i ekscytującej kombinacji rytmów latynoskich. Proste kroki taneczne, ciekawe kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają atmosferę świetnej imprezy i porywają  do zabawy. Poprawia kondycję, napawa optymizmem i wprawia w doskonałe samopoczucie, które zostaje na długo poza zajęciach.

  • ZUMBA TONING

    Zumba z wykorzystaniem grzechotek (ciężarków).